Monday, November 30, 2015

An Outdated Post


Ini cerita lama sebenarnya. I have been meaning to write about this tapi terlupa. Kemudian terjumpa gambar dan terus terasa mesti blog juga pasal ni sebab it was a fun evening out with friends.



Bila dapat email pasal musical ni I thought I must go watch it. Hubs couldnt believe I was going to Istana Budaya for a musical. Sampai sudah dia tak ingat I was going. His and Iman's conversation went like this on that particular evening : Iman said, kan mama kata pergi tengok musical. Muzikal apa? Muzikal pasal TM. Muzikal apa? Pasal TM. Him : oh, ok (like kalau pasal TM ok lah walaupun masih confuse termasuk dengan unsur tak percaya that I am going to a musical kut. haha)

Mungkin dia terlupa we went to see PGL many years ago.

Anyway. Memang seronok musical ni. Taklah perfect but still boleh tabik la.

Not that I like our CHCO so much; but this is the only gambar yang turned out cantik. A pro photographer I am not.

Saya balik sambil berfikir nak potong rambut macam Mel, the star (!) And how juvenile is that anyway?

We should do this again.




~ xoxo


No comments:

Post a Comment